2014. augusztus 30., szombat

Díj #1

Úristen! Kaptam egy díjat! Nagyon-nagyon köszönöm Szimynek! El sem tudom hinni, ezért mielőtt felébredek, megírom a bejegyzést :) És akkor itt van a gyönyörűséges díjacskám:

Szabályok:
- Írd ki kitől van!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

11 Tény rólam:
- 14 éves, természetes szőke lány vagyok *érdekfeszítő*
- Hét éve írtam az első novellámat fogalmazásórára, akkor fogant meg bennem az írás szeretete
- Van egy húgom, aki személyiségileg szinte tökéletes ellentétem. Ő amolyan tükörben-fotózom-magamat-és-közben-ratyi-popzenét-hallgatok stílusú.
- A zene az életem, anélkül sehol sem lennék. Minden zenei ágat szeretek, aminek a nevében benne van a Rock vagy a Metál szó. (Kedvenc zenekarom: link)
- Idén újítjuk fel a lakásunkat
- Imádok olvasni, főleg vörös pöttyös könyveket, de van néhány Dream válogatás-os (nagyon szuper nevük van...) kedvencem
- Az életem eddigi csúcspontja, hogy idén Júliusban felléptem az A38-on (Basszusgitáron játszom)
- Imádok fesztiválozni, idén voltam 11. alkalommal a Szigeten, egyszer pedig a Voltra is volt szerencsém eljutni (Bár idén jobban szerettem volna oda menni) (Igen, négy éves koromban voltam először)
- Panelházban lakom
- Anyukám most tette mellém a Légy jó mindhalálig c. könyvet, egy sunyi vigyorral fűszerezve, majd belekötött ebbe a mondatba
- Imádok fórumozni és chatelni, főleg a Hokalovin

11 Válasz:
1. Milyen állat lennél?
Ezen már rengeteget gondolkodtam, de fogalmam sincs. Talán valami ragadozót választanék

2. Mit csinálnál, ha találkoznál valakivel, aki pont úgy néz ki, mint te?
Kideríteném, ugyan olyan-e a személyisége, mint nekem

3. Mi a kedvenc sorozatod?
Ne bízz a ribiben (Teljes neve: Ne bízz a r*bancban, a huszonhármas lakásból)

4. Milyennek képzeled a tökéletes randit?
Fuuuh. 14 éves vagyok, lehet mutogatni, de szerintem az én korosztályom SEM elég érett hozzá

5. Herceg fehér lovon, vagy balhés rosszfiú?
Balhés rosszfiú fekete lovon. De főleg a ló.

6. Kávé vagy tea?
Tea, de csak az üdítő félék(?) (Nes tea, Ice tea)

7. Miért írsz blogot?
Mert szeretném megosztani másokkal azt a világot, ami az én fejemből pattant ki

8. Egyszerre írsz meg egy blogbejegyzést, vagy többször nekiülsz, akár napokig dolgozol rajta?
Még sosem volt olyan, hogy egy lélegzetre megírtam valamit, mindig legalább kétszer ülök neki, általában esténként

9. Hova utaznál el legszívesebben?
Las vegasba *kööözhely*

10. Honnan merítesz ötleteket?
Csak úgy kipattannak a fejemből, de ha kell valami motivációt mondani, akkor az a zene

11. Hogyan reagálsz, ha valaki valami rosszat mond rólad?
Ha interneten/telefonon, akkor általában visszaszólok, de személyesen csak a barátaimnak, kevésbé ismert személyek esetében inkább kushadok, olyankor csak néha szoktam vitázni ez ügyben. (Remélem ez egy érthető mondat...)

11 Kérdés

1. Mikor írtad az első történeted/novellád/versed?

2. Hogyan jellemeznéd magadat három pozitív, és három negatív szóval?

3. Mit csinálsz akkor, ha nincs ihleted? Ráerőlteted magadra az írást, vagy inkább hagyod a fenébe?

4. Ki a legnagyobb támogatód az írás terén?

5. Sportolsz valamit?

6. Melyik a legrosszabb könyvből film átdolgozás, amit láttál?

7. A blog bejegyzés írójában, vagy külön szövegszerkesztőben írsz egy-egy fejezetet/cikket/verset?

8. Mit szoktál szabadidődben csinálni?

9. Ha választhatnál, kinek a gondolataiba néznél bele szívesen?

10. Mi a kedvenc könyved?

11. Érettnek tartod magadat a korodhoz képest?

11 5 blog, akik szerintem megérdemlik
Rengeteget gondolkodtam azon, kik kapják meg, mivel nem szoktam itteni blogokat olvasni, főleg a fentebb említett oldal fórumán olvasgatok, de kiválasztottam azokat, akik megfogtak az alkotásukkal.

Mysterious ---> Nemrég találtam rá a blogodra, és bár még csak a prológus van fent, nagyon megfogott
Démoni életem sorai ---> Még csak néhány fejezetet olvastam el, de nagyon megfogott a stílusod!
Démoni szemek ---> Még csak a prológus van fent, de nagyon tetszik az ötlet! (Bár a design nekem szétcsúszik)
Neverland Blog Design ---> Szerintem sokat dolgoztok azért, hogy kapjatok egy díjat (na meg a fejlécem :3)
Dead Soul ---> Egyszerűen imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése